مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 07:502021-02-27اجتماعي

چگونه لندفیل ها به پوشش گیاهی کمک می کنند؟


هر لندفیل چندین سال زمان می برد تا به ظرفیت حداکثر خود برسد و پس از رسیدن به ظرفیت حداکثر، لندفیل بسته می شود و روی آن را با خاک و پوشش گیاهی باید بپوشانند.

- ایسنا/گیلان یک کارشناس محیط زیست گفت: هر لندفیل چندین سال زمان می برد تا به ظرفیت حداکثر خود برسد و پس از رسیدن به ظرفیت حداکثر، لندفیل بسته می شود و روی آن را با خاک و پوشش گیاهی باید بپوشانند.

عماد مطالبی، کارشناس برنامه ریزی و محیط زیست شهری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اهمیت مدیریت پسماند و دفن گاه در محیط زیست شهری، اظهار کرد: دفن زباله ها در دفن گاه ها و تشکیل حوزه های متمرکز دفن زباله شهری، علاوه بر سازماندهی و مدیریت زباله هدف هایی چون جمع آوری بیوگاز تولیدی و جلوگیری از انتشار گازهای گلخانه ای را دنبال می کند.

وی افزود: امروزه در بیشتر کشورهای جهان به دلیل وضع قوانین زیست محیطی شدید، از روش سنتی سوزاندن زباله استفاده نمی شود و این روش جای خود را به دفن زباله در دفن گاه ها(لندفیل) داده است.

وی با بیان اینکه بی توجهی به دفن گاه ها و رها کردن زباله در محل دفن بدون تدابیر زیست محیطی امکان پذیر نیست، تصریح کرد: در گذشته مقررات خاصی برای مکان های دفن زباله وجود نداشت و لندفیل ها مکان هایی بدبو و بدون پوشش بودند که معضلات زیست محیطی فراوانی ایجاد می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه لندفیل ها به پوشش گیاهی کمک می کنند؟

چگونه لندفیل ها به پوشش گیاهی کمک می کنند؟